Jak zaprosić kolarzy do wzięcia udziału w maratonie? Case Study – Kaszebe Runda 2016!

Czerwiec 14, 2016 12:33 pm

kaszeberunda

Zachęcamy do zapoznania się z case study:

Zadanie

Przy okazji maratonu Kaszebe Runda 2016 przeprowadziliśmy sprzedażową kampanię reklamową na Facebooku, której bezpośrednim celem było przekierowanie zainteresowanych użytkowników na landing page maratonu.

Egzekucja – Case Study

Aby zrealizować powierzone cele, wykorzystaliśmy reklamy społecznościowe Facebook Ads oraz Instagram Ads z formatem zawierającym button call to action mającym na celu przekierowanie użytkowników do strony internetowej. Reklamy zostały stargetowane do określonej grupy docelowej, tj. osób z Pomorza w wieku 18-55 interesujących się kolarstwem, MTB oraz imprezami kolarskimi.

Kreacja reklamy – desktop

kaszeberunda-desktop

Kreacja reklamy – mobile

kaszeberunda-mobile

Kreacja reklamy – Instagram’s feed

kaszeberunda-instagram

Podsumowanie

Łącznie w obranym budżecie uzyskaliśmy 52 832 wyświetlenia reklamy w grupie docelowej, natomiast do kierowanego landing page’a przeszło 1 325 zainteresowanych osób. Ponadto posty reklamowe polubiły łącznie 182 osoby, 14 skomentowało oraz 25 użytkowników udostępniło informacje na swoich tablicach.