HALOWE MISTRZOSTWA ŚWIATA W LEKKOATLETYCE

Na zlecenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznych dla Urzędu Miasta Sopot przeprowadziliśmy działania w mediach społecznościowych.

Nasze działania:

Przy okazji Dnia Otwartego Ergo Areny utworzyliśmy społecznościowe wydarzenie, do którego kierowaliśmy cały ruch z kampanii. Celem było dołączenie do wydarzenia jak największej ilości użytkowników portalu, co miało skutkować ich przyjściem do Hali. Utworzyliśmy 2 reklamy postów promujących wydarzenie oraz reklamę wyświetlającą się po prawej stronie aktualności użytkownika.

sopothalowe

Konkurs

Celem konkursu było dołączenie osób do wydarzenia. Dołączenie miało przyczynić się do przyjścia na Dzień Otwarty Ergo Areny. Nagrodami były 3 podwójne karnety na Mistrzostwa Polski w Lekkoatletyce. Opublikowaliśmy 1 post reklamowy skierowany do fanów lekkoatletyki na Pomorzu oraz ten sam post konkursowy na ścianie wydarzenia, co pozwoliło na przekierowanie ruchu na stronę wydarzenia.

Kampania reklamowa

W celu zwiększenia świadomości użytkowników portalu Facebook interesujących się lekkoatletyką o Halowych Mistrzostwach Polski w Lekkoatletyce stworzyliśmy 2 posty reklamowe informujące o wydarzeniu.

Podsumowanie

Informacje o imprezach wyświetliły się 64 138 osobom lubiącym lekkąatletykę. Łącznie „lubię to“ kliknęło 1299 osób. Natomiast do wydarzenia na Facebooku dołączyło 789 osób.


Zaufali nam:

  • Trefl SA
  • EPSON
  • ERGO ARENA
  • aTab
  • Schiedel
Wywiązując się z zadań, agencja wykazała się kreatywnością, kompetencją oraz dużym zaangażowaniem.
Nina Onufryk , Zdrojowa Hotels
W Think Things dbają o osiąganie wyznaczonych celów biznesowych. Usługi świadczone są z niezwykłą starannością. Polecam!
Bartosz Tobieński , Ergo Arena
Współpraca z agencją opiera się na rzetelności świadczonych przez nią usług oraz wzajemnym zrozumieniu na linii Agencja Social Media -Klient.
Aleksandra Hinc , Partyplanner.pl
Google+