Public Relations

Stworzymy pozytywny i oryginalny wizerunek Twojej marki w mediach offline i online. Strategie Public Relations, Media Relations, Brand PR, Influencer Relations, Content Marketing & Brand Journalism.

AGENCJA PUBLIC RELATIONS

ONLINE & OFFLINE

Stworzenie efektywnej strategii Public Relations wymaga poznania wszystkich czynników, które składają się na całościowy efekt. W Naszej Agencji PR zaczynamy od kompleksowej analizy wyjściowej Klienta, jego otoczenia biznesowego oraz konkurencji, ale przede wszystkim od poznania oczekiwań. Dodatkowo, w razie potrzeby przed rozpoczęciem kampanii przeprowadzamy badania rynkowe. Następnym krokiem jest planowanie strategii ze szczególnym uwzględnieniem oczekiwań Klienta. W zakres konceptualizacji strategii zawiera się analiza interesariuszy oraz grup docelowych, określenie celów krótko oraz długofalowych oraz w dalszych działaniach wdrożenie strategii. Szczególny nacisk kładziemy na ewaluację i kontrolną reakcję zwrotną z kampanii, tak aby przedstawić pełen obraz efektów naszej pracy.

ONLINE PR

Pomimo wyraźnej tendencji przenoszenia działań PR do online, w Agencji PR wciąż doceniamy rolę tradycyjnych mediów.

Każdą naszą kampanię wyróżnia kreatywność, strategiczne planowanie oraz szczegółowa ewaluacja działań.

Umiejętność tworzenia trwałych relacji oraz wpływania na kluczowe media jest najważniejszą częścią strategią PR online. Nasze usługi precyzyjnie dopasowujemy do aktualnych biznesowych potrzeb klienta, a narzędzia które stosujemy wyróżniają się nieszablonowością.

Lista profitów związanych z prowadzeniem komunikacji internetowej rośnie z każdym dniem, dlatego coraz więcej firm wprowadza e-PR do swoich działań. Ma to swoje uzasadnienie, gdyż lista korzyści wynikająca z prowadzenia tego typu aktywności jest wyjątkowo długa.

Do najważniejszych należy możliwość dotarcia do grupy docelowej, zbudowanie zaangażowanej społeczności wokół marki oraz feedback pochodzący od rzeczywistych konsumentów. Oferujemy stworzenie kompletnej komunikacji w Internecie uwzględniając wszystkie formy przekazu (media społecznościowe, blogi, fora itd.) wraz z tworzeniem contentu. Dodatkowo w ramach działań e-PR prowadzimy biuro prasowe on-line oraz bieżący monitoring Internetu.

  • Opracowanie strategii komunikacji w Internecie
  • Tworzenie contentu
  • Prowadzenie firmowej strony internetowej, bloga firmowego
  • Przygotowanie newsletterów
  • Biuro prasowe on-line
  • Monitoring Internetu

MEDIA RELATIONS

Rozwijanie relacji z mediami i prowadzenie biura prasowego, inspirowanie publikacji i pozycjonowanie ekspertów.

Media Relations to jeden z ważniejszych czynników, który bezpośrednio przyczynia się do powodzenia marki, organizacji czy usługi. Mając to na uwadze z wielką starannością budujemy długotrwałe relacje. Każdą medialną komunikację zaczynamy od zaplanowania strategii i metod jej wdrożenia. Kluczowym aspektem jest bieżący monitoring mediów, który pozwala na dywersyfikacje tematów, tym samym dostosowując się bezpośrednio do potrzeby danego medium.

SPECTRUM DZIAŁAŃ

W swojej ofercie posiadamy pełne spectrum działań poprzez audyt mediów, redagowanie i dystrybucję komunikatów prasowych, konferencje i briefingi prasowe po całościową organizację wyjazdów prasowych.

  • Analiza sytuacji wyjściowej Klienta
  • Projektowanie strategii
  • Całościowa realizacja strategii
  • Ewaluacja

BRAND ADVISORY

Brand PR to kreowanie marki lub produktu za pomocą zaplanowanej kampanii. Tylko kompleksowo stworzone działania dopasowane do profilu marki/produktu mają szansę na powodzenie. Oferujemy stworzenie całościowej strategii komunikacji marki wraz z doradztwem strategicznym, które przyczynią się do osiągnięcia celów nie tylko marketingowych, ale również sprzedażowych.

Ponadto w celu intensyfikacji efektów działań przeprowadzamy:

  • Doradztwo strategiczne
  • Strategia komunikacji marki
  • Analiza grup opiniotwórczych
  • Monitoring mediów i analiza jakościowa/ilościowa
  • Organizowanie medialnych wydarzeń specjalnych
  • Media relations