fbpx Scroll to top

Bakal

Graphic design Social media Web design

Bakal

KLIENT:

Atlanta Poland S.A. istnieje od 1990 roku i jest jedną z największych  firm w Polsce importującą oraz sprzedającą bakalie wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek oraz na rynku detalicznym oferując pełną gamę bakalii konfekcjonowanych oraz słodyczy sprzedawanych pod markami Bakal i Kujawianka.

NASZYM ZADANIEM BYŁO:

Zwiększenie świadomości potencjalnych klientów o produktach marki, akcje wspierające sprzedaż in-out w sieciach handlowych , współpracę z blogerami oraz uruchomienie sprzedaży internetowej. 

REALIZACJA:

Odpowiadaliśmy za strategię oraz komunikację marki Bakal w mediach społecznościowych, na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, stworzenie sklepu internetowego, czy też obsługę na eventach.

Komunikacja została oparta o atrakcyjne fotografie produktowe, product placement, angażujące posty z zagadkami i łamigłówkami, real time marketing, przepisy z wykorzystaniem produktów oraz konkursy. 

KONKURS:

Akcja konkursowa wspierająca sprzedaż in-out chleba do własnego wypieku w sieci Biedronka. 

PODSUMOWANIE:

106 odpowiedzi konkursowych

Dotarcie do 100 736 osób z grupy docelowej

Wyświetlenie informacji: 173 379 razy

Aktywność użytkowników (łączna interakcja): 5270 

Post a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *