Bakal
Bakal
KLIENT:
Atlanta Poland S.A. istnieje od 1990 roku i jest jedną z największych firm w Polsce importującą oraz sprzedającą bakalie wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek oraz na rynku detalicznym oferując pełną gamę bakalii konfekcjonowanych oraz słodyczy sprzedawanych pod markami Bakal i Kujawianka.
NASZYM ZADANIEM BYŁO:
Zwiększenie świadomości potencjalnych klientów o produktach marki, akcje wspierające sprzedaż in-out w sieciach handlowych , współpracę z blogerami oraz uruchomienie sprzedaży internetowej.
REALIZACJA:
Odpowiadaliśmy za strategię oraz komunikację marki Bakal w mediach społecznościowych, na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, stworzenie sklepu internetowego, czy też obsługę na eventach.
Komunikacja została oparta o atrakcyjne fotografie produktowe, product placement, angażujące posty z zagadkami i łamigłówkami, real time marketing, przepisy z wykorzystaniem produktów oraz konkursy.
KONKURS:
Akcja konkursowa wspierająca sprzedaż in-out chleba do własnego wypieku w sieci Biedronka.
PODSUMOWANIE:
106 odpowiedzi konkursowych
Dotarcie do 100 736 osób z grupy docelowej
Wyświetlenie informacji: 173 379 razy
Aktywność użytkowników (łączna interakcja): 5270