fbpx Scroll to top

IAAF – Social Media

Social media

IAAF – Social Media

KLIENT:

Na zlecenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznych dla Urzędu Miasta Sopot przeprowadziliśmy działania w mediach społecznościowych.

NASZYM ZADANIEM BYŁO:

Przy okazji Dnia Otwartego Ergo Areny utworzyliśmy społecznościowe wydarzenie, do którego kierowaliśmy cały ruch z kampanii. Celem było dołączenie do wydarzenia jak największej ilości użytkowników portalu, co miało skutkować ich przyjściem do Hali. Utworzyliśmy 2 reklamy postów promujących wydarzenie oraz reklamę wyświetlającą się po prawej stronie aktualności użytkownika.

KONKURS:

Celem konkursu było dołączenie osób do wydarzenia. Dołączenie miało przyczynić się do przyjścia na Dzień Otwarty Ergo Areny. Nagrodami były 3 podwójne karnety na Mistrzostwa Polski w Lekkoatletyce. Opublikowaliśmy 1 post reklamowy skierowany do fanów lekkoatletyki na Pomorzu oraz ten sam post konkursowy na ścianie wydarzenia, co pozwoliło na przekierowanie ruchu na stronę wydarzenia.

KAMPANIA REKLAMOWA:

W celu zwiększenia świadomości użytkowników portalu Facebook interesujących się lekkoatletyką o Halowych Mistrzostwach Polski w Lekkoatletyce stworzyliśmy 2 posty reklamowe informujące o wydarzeniu.

PODSUMOWANIE:

Informacje o imprezach wyświetliły się 64 138 osobom lubiącym lekkąatletykę. Łącznie „lubię to“ kliknęło 1299 osób. Natomiast do wydarzenia na Facebooku dołączyło 789 osób.